با سلام و احترام به دانشجویان گرامی و اساتید عزیز

عزیزان اردو تفریحی و علمی بمناسبت روز دانشجو پنج شنبه ۲۴ الی ۲۵ آذر برای خانم ها در مجتمع تفریحی فیروزکوه برگزار شد .

با هم خاطرات ثبت شده را ورق می زنیم

معاونت فرهنگی واحد ۴۸ تهران

IMG 20221220 132448 462

 

 

با سلام و احترام به دانشجویان و اساتید گرانقدر

اردوی تفریحی علمی پسران فیروزکوه 1401 با حضور دانشجویان برگزار گردید

آلبوم عکسی را ورق می زنیم

معاونت فرهنگی واحد 48

574295 LI 2801

 

با سلام و احترام به دانشجویان گرامی و اساتید عزیز

دانشجویان عزیز  اردو فرهنگی و علمی و تفریحی حکیم ابوالقاسم فردوسی و بمناسبت روز دانشجو روز پنج شنبه ۱۷ الی ۱۸ آذر جمعه برای آقایان و روز پنج شنبه 24 الی 25 آذر جمعه برای خانم ها در مجتمع تفریحی رفاهی فیروزکوه کاملا رایگان برگزار می شود 

IMG 20221206 143307 655

عزیزان برنامه زمستانی واحد ۴۸ کاملا رایگان در فیروزکوه در اسفند ماه می باشد . لذا از عزیزانی که تمایل دارند در این برنامه بسیار شاد و مفرح شرکت نمایند ؛ میتوانند برای ثبت نام به خانم بابایی تا مورخه ۲۰ دی مراجعه نمایند

 

 

عزیزان برنامه بسیار ویژه فیروز کوه توسط واحد 48 بصورت کاملا رایگان،در اردوگاه تفریحی سله بن  خانم ها  با برنامه ریزی برگزار گردید.

 

 

 

عزیزان برنامه بسیار ویژه فیروز کوه توسط واحد 48 بصورت کاملا رایگان،در اردوگاه تفریحی سله بن اقایان با برنامه ریزی برگزار گردید.

 

 

 

 

با سلام و احترام به دانشجویان گرامی و اساتید عزیز عزیزان برنامه کویر برای آقایان و برای خانم ها برگزارگردید،ضمن تشکر از این دانشجویان خیلی خوب که در تمام لحظه ها همکاری نموده اند. واقعا نشان دادن دانشجویان 48 بهترین دانشجویان هستند و تشکر ویژه از تمام اساتید که در این برنامه با واحد 48 همکاری کرده اند و ضمن عذرخواهی 48 بخاطر کمی و کاستی ها در این برنامه زنده که حدودا با 200 نفر برگزارگردید. انشالله در برنامه های بعدی در ترم بعد بسیار حرفه ای تر انجام شود.ضمنا عزیزان میتوانند برای گرفتن عکس خود به آقای سلطانی مراجعه نمایند.