جشن تولد سرکار خانم بابایی

عزیزان با عنایت به ساعت کاری زیاد کارکنان در روزهای اول سال در مرکز، همکاران موفق به گرفتن تولد برای سرکار خانم بابایی  شده اند و ضمن تبریک، برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی را داریم . ضمنا  از دانشجویان عزیز هم که بصورت جداگانه زحمت کشیده اند و برنامه ای تولد خانم بابایی رو زیباتر برپا کرده اند تشکر و قدردانی می شود.



با سلام و احترام ?

واژه تسلیت چقدر آشناست در این بهار ۹۸ برای ملتی که هنوز در ...... - تسلیت برای آمدن سیلاب در شمال و جنوب - تسلیت برای مردم پلدختر ولرستان وشیراز و ... - تسلیت برای از دست دادن بهترین هنرمند کشور اقای مشایخی - تسلیت برای زلزله کرمانشاه در نوروز ۹۸ - تسلیت برای ........ و هزاران تسلیت دیگر... این است ✍فروردین ۹۸ ایران من ، هنرمندان عزیز و دلسوزان هنر و اساتید بزرگ هنر در نهایت ارامش استاد مشایخی به سفر ابدی رفت . روح ایشان شاد و یادش گرامی باد .

روز جهانی تئاتر بر تمام شما عزیزان مبارک باد و انشالله روزی برسد که در ایران کشور عزیزمان نگاهی نو ، نگاهی جدید و نگاهی اینده نگر ، به تئاتر داشته باشیم ،✍ دانشجویان گرامی با پیشنهاد انستیتو بین‌المللی تئاتر در سال ۱۹۶۱، هر ساله روز ۲۷ مارس به عنوان روز جهانی تئاتر گرامی داشته می‌شود.