با سلام و احترام به دانشجویان گرامی و اساتید عزیز

با عنایت به جلسه سالانه هیات رئیسه دانشگاه و برنامه ریزی ۴۰ مورد از ۱۲۴ مورد تقدیم می گردد .

a11

1-پلاتو شماره 1 کولرگازی گرفته شد(نصب)
2-پلاتو شماره 2در مرکزتا آخرمرداد،آماده بهره برداری است.
3-گروه سینمابا توجه به دانشجویان و استقبال ، ضمن تشکر از مدیران گروه (کاردانی -کارشناسی) به شرح اعلام میگردد :الف-جناب اقای رنجبر مدیر گروه کارگردانی ب-جناب اقای میرحسینی مدیر گروه بازیگری ج-جناب اقای قلمی مدیر گروه تدوین
4- تفاهم نامه همکاری با فیلم ناب برای پخش و ..،دانشجویان سینما واحد48
5- قرارداد سالن برای اجرا(بلیط)درآبان ماه2 سالن
»»» برای گروه تدوین سیستم تدوین ارتقا و کابل و … برای اتاق فیلم گرفته شد »»»»

۶- گروه طراحی لباس کارگاه شماره ۲ در مرکز تا آخر مرداد ماه آماده بهره برداری است

۷- از ۳ استاد بنام بین المللی طراحی دعوت برای ورکشاپ و دروس تخصصی رشته طراحی لباس

۸- دو دستگاه چرخ خیاطی و …. برای رشته طراحی لباس کارگاه جدید گرفته شد
۹- تجهیزات سه پایه و …. برای رشته عکاسی گرفته شد
۱۰- هواکش کارگاه عکاسی تعویض و اقدامات تاسیساتی آن انجام و بروز شد
۱۱- از یک استاد بنام بین المللی برای گروه عکاسی دعوت به همکاری شد و پیش بینی ۳ ورکشاپ گردید

۱۲- مدیرگروه رشته گریم جناب اقای عسگری می باشد
۱۳- برای رشته گریم کارگاه شماره ۲ راه اندازی و اجرا شد
۱۴- از ۲ استاد بنام برای رشته گریم دعوت به همکاری شد
۱۵- برای رشته گریم کارگاه شماره یک کولر گازی نصب شد


۱۶- با توجه به تعداد دانشجویان موسیقی مدیر گروه موسیقی جناب اقای طاهری که همیار مدیرگروه جناب اقای آقایی می باشد
۱۷- کارگاه ۵ نفره جدید برای رشته موسیقی راه اندازی شد
۱۸- یک دستگاه پیانو جدید و …..برای موسیقی گرفته شد و تفاهم نامه همکاری با انجمن موسیقی ایران بسته شد
۱۹- از ۲ استاد بنام ملی در موسیقی دعوت به همکاری شد
۲۰- مدیر گروه رشته حقوق سرکار خانم محسنی می باشد
۲۱- کانون حقوق ثبتی انتخابات آن در مرداد انجام میشود
۲۲- تفاهم نامه همکاری با کانون کارشناسان رسمی دادگستری بسته شد


۲۳- مدیر گروه رشته معماری جناب اقای عبدالله نیا می باشد
۲۴- کمد و میز جدید و….برای رشته معماری گرفته شد
۲۵- از یک استاد بنام ملی برای رشته معماری دعوت شد

۲۶- مدیر گروه رشته کسب ‌وکار جناب اقای طوسی می باشد
۲۷- از ۳ استاد بنام برای رشته کسب کار دعوت به همکاری شد
۲۸- بازار ۴۸ توسط گروه کسب و کار و حسابداری توسط استاد غنی زاده اجرایی شد
۲۹- مدیر گروه رشته حسابداری اقای قریشی می باشد
۳۰- نرم افزار مربوط به رشته حسابداری گرفته و در سایت نصب شد

✍🏾✍🏾✍🏾✍🏾✍🏾✍🏾✍🏾
۳۱- از ورود مهمان برای ترم مهر بعلت فضا جلوگیری میشود
۳۲- جشن فارغ تحصیلی برای دانشجویان ترم آخر در شهریور گرفته میشود
۳۳- جشنواره دریچه با ۵ کانون برای بهمن ماه اجرا و مصوب گردید
۳۴- اردو دانشجویی برای آبان ماه برنامه ریزی و مصوب گردید
۳۵- تمامی رشته ها کانون های دانشجویی را تا آخر مرداد تصویب و انتخابات آن فوری انجام شود .
۳۶- برنامه ریزی کلاس جبرانی برای کنکور ارشد برای گروه سینما و عکاسی و موسیقی و کسب کار انجام شد
۳۷- تفاهم نامه های کاری بسته شده ( ۴ مورد ) در نمایشگاه کار و توانمندی ها از مورخه ۲۹ تیر اجرایی گردد
۳۸- دانشجویان رتبه برتر در تمام گروه ها تا مورخه ۳۰ تیر در سایت اعلام گردد
۳۹- با دو خوابگاه دانشجویی تا شهریور تفاهم نامه اولیه و تخفیف دار بسته شود
۴۰- دو نفر دانشجوی برتر واحد ۴۸ در سال ۱۴۰۱ بصورت رسمی اعلام و بورسیه تحصیلی داده شود .

تشکر و قدردانی و آرزوی سلامتی برای اساتید محترم و مدیران محترم گروه و کارکنان دلسوز واحد ۴۸

حوزه ریاست واحد48

Comments (0)

There are no comments posted here yet

Leave your comments

  1. Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Attachments (0 / 3)
Share Your Location